loading...
موسیقی جهان اسلام (سریشپگم)
آموزش رایگان در صندوق پستی شما!
Admin بازدید : 355 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

موسیقی‌ جهان ‌اسلام مأموریت خود را با اصل [برابری حقوق همه و ضایع نکردن حق هیچ کس]شروع میکند، بدین معنا که مطالب و محتوای سایت در درجه اول باید چنین اصلی را رعایت و زیر پا نگذارد. اصل دوم اینکه موسیقی جهان اسلام با دیدگاه بی‌طرفانه و بدون هیچ وابستگی سیاسی، مذهبی و یا هیچ قشر خاصی مطالب و محتوای سایت را می‌نگارد و هدف اصلی سایت ارائه محتوا و مطالب در مورد موسیقی جهان اسلام می‌باشد، چه از طریقی متن و مقاله و چه از طریق صوت و تصویر باشد، پس اصل دوم سایت [ارائه محتوا، بدون هیچ وابستگی‌ای و در مقابل آن احترام به عقیده همه بدون استثنا] بدین معنا که هر آنچه مرتبط با موسیقی اسلامی باشد در وبگاه یافت می‌شود، حال  چه آن مطلب در مورد شیعه باشد ، چه در مورد سنی و چه آن ایرانی باشد یا اروپایی و آمریکایی و چه دیگر عقاید، البته با این کار قصد تحقیر عقیده‌ای را نداریم و نمی‌خواهیم عقیده کسی را غلط نشان دهیم بلکه می‌خواهیم این را بگوییم که: [عقیده هر کس در جای خود محترم و مقدس و قابل تامل است]. البته این هم بگویم که این محل جایی برای افراط‌گرایی و افراط‌گرایان ندارد.

وبگاه خود را مأمور می‌داند تا مطالب مرتبط با موسیقی جهان اسلام در این محل جمع و نشر دهد. مطالب را به هر طریقی درون وبگاه قرار می‌دهیم چه آن مطلب، یک مقاله خواندنی باشد، چه آن یک فیلم یا صدا باشد. ما قصد داریم کاری مهم در شناساندن موسیقی جهان اسلام داشته باشیم. این نکته نیز حائز اهمیت است که به دلیل نداشتن آشنایی کافی، نه به دلیل دیگر، کمتر می‌توانیم مطالب و موسیقی نواحی هند، پاکستان، مالزی و تایلند را ارائه دهیم [همین جا هم می‌گوییم اگر کسی می‌تواند در این زمینه کمک کند با آغوش باز می‌پذیریم و استقبال می‌کنیم] و بیشتر به موسیقی طرف دیگر یعنی ایران، ترکیه، عربستان، کویت، قطر و همسایه‌های آنها و کشورهای اروپایی و غربی چون انگلستان و آمریکا می‌پردازیم.

در آخر از شما تقاضا داریم با ارائه انتقادات، پیشنهادات، و نظرات خود ما را به راه بیندازید و به ما انرژی بدهید و باعث پیشرفت وبگاه شوید، نظرات، پیشنهادات و به خصوص انتقادات شما به ما جان می‌دهد و باعث پیشرفت می‌شود.

تماس با ما: IslamWorldMusic@chmail.ir

 

.:     بــروزرســانــی     :.

درباره ما

امروز ما در جهانی زندگی می‌کنیم که قشر «موسیقی‌دانان و خوانندگان» به شدت در حال افزایش است از پسرانی نوجوان تا مردانی کهن‌سال، تب خوانندگی در سردارند و می‌توان گفت که کسی نیست که در میانِ این تنوعات کثیر موسیقی، نوعی از آن را دست‌چین نکرده باشد (تقریبا نوعی را بیشتر از بقیه می‌پسندد)، با این حال افرادی هم هستند که به «موسیقی با مفاهیم و اخلاقیات اسلامی، انسانی، عرفانی و نیک» علاقه دارند و آن را ارزشمند تلقی می‌کنند. با توجه به توضیحات می‌توان گفت، مأموریت وب‌گاه؛ ارائه و معرفی موسیقی‌هایی با مفاهیم اسلامی، انسانی و نیک می‌باشد. این وبگاه در سردارد بستری برای دوست‌داران این نوع موسیقی در جهان، به خصوص در میان فارسی‌زبانان جهان ایجاد کند تا به فکر و اندیشه این افراد احترام بگذارد.

 

سریشپگم یعنی چه؟

این نام مخفف کلمات انگلیسی

«Special reference to Islamic, spiritual, humanitarian, peaceful and good music»

به معنای

«مرجع تخصصی  موسیقی اسلامی، عرفانی، انسان‌دوستانه، صلح‌جویانه و نیک»

می‌باشد که وقتی کلمات سبزرنگ را کنار هم قرار دهی، کلمه‌ی انگلیسی «Srishpagm» ایجاد می‌شود که به فارسی آن را «سِـریـشْـپَـگْـم» تلفظ می‌کنیم.«سِـریـشْـپَـگْـم» که با نام «موسیقی جهان اسلام» شروع به کار کرد و به خاطر یک‌سری مسائل با نام جدید ظاهر شد. در اصل از یک وب‌نوشت کوچک، در سرویس وبلاگ‌دهی زربلاگ، باز با نام «موسیقی جهان اسلام» در ۱۰مین روز ماه ۱۱ام سال ۱۳۹۲ ایجاد شد و بعد از آن نیز به خاطر استقبال از وب‌نوشت (وبلاگ)، تصمیم به ایجاد وب‌گاهی با نام «موسیقی جهان اسلام» کردیم که بعدها، به نام «سریشپگم» تغییر کرد و الان نیز در خدمت شماییم!

.

.

.

وب‌سایت سریشپگم

موسیقی جهان اسلام

مرجع تخصصی موسیقی اسلامی، عرفانی، انسان دوستانه، صلح جویانه و نیک

.

.

.

خلاصه کلام:

اول از همه که این آدرس بود؛ http://islamworldmusic.rozblog.com/

بعدش شدیم این؛ http://www.islamic-music.com/

بعد از مدتی این؛ http://www.srishpagm.ir/

و حالا دوباره برگشتیم سر اصل‌مون :) http://islamworldmusic.rozblog.com/

...

آرشیو وب‌سایت سریشپگم؛

https://web.archive.org/web/20141021205021/http://www.srishpagm.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وب‌سایت سریشپگم موسیقی جهان اسلام مرجع تخصصی موسیقی اسلامی، عرفانی، انسان دوستانه، صلح جویانه و نیک . . . اول از همه که این آدرس بود؛ http://islamworldmusic.rozblog.com/ بعدش شد این؛ http://www.islamic-music.com/ بعد از مدتی این؛ http://www.srishpagm.ir/ و حالا دوباره برگشتیم سر اصل‌مون :) http://islamworldmusic.rozblog.com/ آرشیو وب‌سایت سریشپگم؛ https://web.archive.org/web/20141021205021/http://www.srishpagm.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نماهنگ‌ها چگونه دوست دارید؟ (انتخاب چند گزینه ممکن است)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 2,719
  • بازدید کلی : 38,257
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ
    لوگوی وبگاه


    برای حمایت از وبگاه موسیقی جهان اسلام

     این کد را در وبلاگ یا ویسایت خود قرار دهید.

    [صلوات بر خاتم الانبیاء]

    وبلاگ-کد لوگو و بنر