loading...
موسیقی جهان اسلام (سریشپگم)
آموزش رایگان در صندوق پستی شما!
Admin بازدید : 3078 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

ماهر زین: نماهنگ «برای بقیه زندگی‌ام» | زیرنویس فارسی، کردی و انگلیسی و با کیفیت 1080HD

ماهیر زه‌ین: ڤیدیۆکلیپی "بۆ ماوه‌ی ژیانم" | ژێرنوسی کوردی، فارسی‌و ئینگلیزی‌و ئه‌نازه‌ی 1080HD

Maher Zain: "For The Rest of My Life" Music video | English, Persian and Kurdish and and 1080HD Quality 

پوستری برای نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین

اطلاعات نماهنگ

نام رسمی (فارسی):

«برای بقیه زندگی‌ام »

نام رسمی (لاتین):

"For The Rest of My Life"

ترانه‌سرا:

ماهر زین، شربل امسو، ابودانیال و بارا خریجی

ملودی:

ماهر زین و ابو دانیال

تنظیم:

ماهر زین و ابو دانیال

کارگردان:

لنا خان

از آلبوم (فارسی):

«تشکر از تو خدا»

از آلبوم (لاتین):

Thank You Allah

©حق کپی‌رایت:

آواکنینگ و سونی میوزیک

نماهنگ «برای بقیه زندگی‌ام» آهنگ قطعه‌ای از آلبوم «تشکر از تو خدا» به همین نام است که این نماهنگ یکی از نماهنگ‌های رسمی و بین‌المللی ماهر زین است که در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۱ توسط آواکنینگ و سونی میوزیک منتشر شد. این نماهنگ در مورد ازدواج است. موضوع این نماهنگ اینگونه است که فردی می‌خواهد ازدواج کند به همین خاطر تمامی کارهای تجردی خود را کم می‌کند و کم کم به تاهل فکر می‌کند و از خداوند تشکر می‌کند که به او کمک کرده است که ازدواج کند. او همسر خویش را دوست، یار و شریکی و نیروی خود می‌داند.  

تصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین - لناخان: کارگردانتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین - تهیه کننده: نیک امیلانیتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین - خواننده: ماهر زینتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین - دستیار کارگردانتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین - کارگردان و دستیارشتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زینتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زینتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زینتصویری از پشت صحنه نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین

 

متن ترانه با ترجمه به فارسی و کردی

 

For the Rest of My Life – LYRICS

برای بقیه زندگی‌ام – متن ترانه

بۆ ماوه‌ێ ژیانم -  .........

 

I praise Allah for sending me you, my love

از خداوند سپاس‌گذارم برای اعطای تو به من، ای عشق من

سوپاسی خووا ده‌که‌م بۆ ناردنی تۆ بۆ من، ئه‌ی خۆشه‌ویسته‌که‌م

 

You've found your home it's here with me, and I'm here with you

تو برای من خانه‌ای پدیدار آوردی، تو در اینجا با منی و من در اینجا با توام

تۆ بۆ من ماڵت په‌یدا کرد، و ئیسته‌یش لێره‌دا وای له گه‌ڵ من‌دا، و منیش لێره وام له گه‌ڵ تۆدا

 

Now let me let you know

حالا اجازه بده تا تو را با چیزی آشنا کنم

 ئیسته با له شتێک‌دا ئاگات بکه‌مه‌وه

 

You've opened my heart

تو قلبم را گشودی

تۆ دڵی منو کرده‌وه

 

 

I was always thinking that love was wrong

من همیشه فکر می‌کردم که عشق دروغ است

من گش کاتێک بیرم ده‌کرد که خۆشه‌ویستی درۆیه

 

But everything was changed when you came along, oh

اما همه چیز تغییر کرد وقتی که تو آمدی

به‌ڵام کاتێک که تۆ هاتی گش شتێک گۆریا

 

And there's a couple of words I want to say

چند کلماتی است که میخواهم برایت بازگو کنم

چه‌ن وشه‌یێک هه‌یه که ده‌م‌وێت بیانڵێم

 

 

Chorus:

(قطعه تکراری)

For the rest of my life, I'll be with you

برای بقیه زندگی‌ام، با تو خواهم بود

بۆ ماوه‌ێ ژیانم، له گه‌ڵ تۆدا ده‌بم

 

I'll stay by your side, honest and true

در کنارت خواهم ماند، صادقانه و واقعانه

لای تۆدا ده‌مێنمه‌وه، ڕاست‌وێژو ڕاسیانه

 

Till the end of my time, I'll be loving you, loving you

تا پایان روزگار، دوستدارت خواهم بود، دوستدار تو

تا کۆتایی ساتم، هه‌ر تۆم خۆشده‌وێت، تۆم خۆشده‌وێت

 

For the rest of my life, through days and nights

برای بقیه زندگی‌ام، در روز و شب

بۆ ماوه‌ێ ژیانم، به شه‌وو به ڕۆژ

 

I'll thank Allah for opening my eyes

از خداوند متشکرم برای گشودن چشمانم

سوپاسی خودا ده‌که‌م بۆ کردنه‌وه‌ی چاوه‌کانم

 

Now and forever I, I'll be there for you

از حالا تا ابد، من به تو تعلق دارم

له ئیسته‌وه هه‌تاهه‌تایه، من به‌شی تۆم

 

I know it deep in my heart

در اعماق وجودم میدانم

له قووڵایی دڵم ده‌زانم

 

I feel so blessed when I think of you

وقتی که به تو فکر می‌کنم، احساس خوشبختی می‌کنم

کاتێک که بیری تۆ ده‌که‌مه‌وه، هه‌ستی دڵخۆشی ده‌که‌م

 

And I ask Allah to bless all we do

و از خدا میخواهم که در هر آنچه که انجام میدهیم برکت نهد

له خودایش ده‌پاڕێمه‌وه که هه‌ر شتێک که ده‌یکه‌ین تۆڕکی بکات

 

You're my wife, and my friend and my strength

تو همسر، دوست و همت و نیروی من هستی

تۆ هاوسه‌ر، هاوڕێ‌و هێزو گۆڕی منی

 

And I pray we're together in Jannah

 و دعا می‌کنم که در بهشت در کنار هم  باشیم

ده‌یشپاڕێمه‌وه که له به‌هه‌شت دا له گه‌ڵ یه‌کدا بین

 

Finally now I've found my self, I feel so strong

حالا در آخر من خودم را پیدا کرده‌ام و احساس می‌کنم که نیرومند هستم

ئیستا له کۆتایی‌دا خۆم دۆزیته‌وه‌و هه‌ست ده‌که‌م که زۆر به‌هێزو

 

Yes everything was changed when you came along, oh

آری، زمانی که آمدی همه چیز تغییر کرد، اوو

به‌ڵه، کاتێک که تۆ هاتی گش شتێک گۆڕیا، ئۆو

 

And there's a couple of words I want to say

چند کلماتی است که میخواهم برایت بازگو کنم

چه‌ن وشه‌یێک هه‌یه که ده‌م‌وێت بیانڵێم

 

 

Chorus

(قطعه تکراری)

 

And now that you're here, in front of me

و حالا تو در اینجا با من هستی، در مقابل من

ئیسته تۆ لێره دا وای له لای من‌دا، له به‌رامبه‌ری من

 

I strongly feel love

من به شدت احساس عاشقی می‌کنم

زۆر زۆر هه‌ست به خۆشه‌ویستی ده‌که‌م

 

And I have no doubt, and I'll sing it loud

شکی ندارم  و آن را با صدای بلند خواهم خواند

هیچ گومانێکم نییه‌و به ده‌نگی به‌رز به گۆرانی ده‌ڵێم

 

And that I will love you eternally

و تا ابد تو را دوست خواهم داشت

که تا هه‌تاهه‌تایه تۆم خۆش ده‌وێت

 

Chorus

(قطعه تکراری)

 

 

Source of Lyrics: Maher Zain - For The Rest Of My Life

منبع متن ترانه: Maher Zain - For The Rest Of My Life

Lyrics: Maher Zain, Charbel Amso, Abou-Daniell & Bara Kherigi

ترانه‌سرا: ماهر زین، شربل امسو، ابودانیال و بارا خریجی

Melody & Arrangement: Maher Zain & Abou-Daniell

ملودی و تنظیم: ماهر زین و ابو دانیال

© Awakening Records 2011

 

 

اسکرین شات نماهنگ برای بقیه زندگی ام از ماهر زین

 

آپارات: نماهنگ «برای بقیه زندگی ام» | زیرنویس فارسی

 

آپارات: ڤیدیۆکلیپی "بۆ ماوه‌ی ژیانم" | ژێرنوسی کوردی

 

دانلود نماهنگ‌ها (بخش فارسی)

دانلود نماهنگ با زیرنویس انگلیسی و فارسی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل حجم: (۱۰۷.۷۷ مگابایت)

دانلود نماهنگ با زیرنویس انگلیسی و فارسی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل حجم: (۶۶.۰۳ مگابایت)

دانلود نماهنگ با زیرنویس انگلیسی و فارسی با کیفیت ۴۸۰ پیکسل حجم: (۳۹.۲۱ مگابایت)

دانلود نماهنگ با زیرنویس انگلیسی و فارسی با کیفیت ۳۶۰ پیکسل حجم: (۲۹.۷۰ مگابایت)

 

 داگرتنی ڤیدیۆ کلیپه‌کان (به‌شی کوردی)

داگرتنی ڤیدیۆ کلیپ له گه‌ڵ ژێرنوسی ئینگلیزی‌و کوردی ١٠٨٠ پیکسڵ – ئه‌نازه: (۱۱۰.۱۳ مگابایت)

داگرتنی ڤیدیۆ کلیپ له گه‌ڵ ژێرنوسی ئینگلیزی‌و کوردی ٧٢٠ پیکسڵ – ئه‌نازه: (۶۷.۰۵ مگابایت)

داگرتنی ڤیدیۆ کلیپ له گه‌ڵ ژێرنوسی ئینگلیزی‌و کوردی ٤٨٠ پیکسڵ – ئه‌نازه: (٣٩.٨٠)

داگرتنی ڤیدیۆ کلیپ له گه‌ڵ ژێرنوسی ئینگلیزی‌و کوردی ٣٦٠ پیکسڵ – ئه‌نازه: (٣٠.٠٧)

 

دانلود زیرنویس‌ها:

زیرنویس فارسی

زیرنویس کردی

زیرنویس انگلیسی

 

منابع:

منبع ویدئو و تصاویر پشت صحنه: آواکنیگ رکوردز

منبع تصاویر،ترجمه، زیرنویس و ... : موسیقی جهان اسلام

©حق کپی‌رایت: موسیقی جهان اسلام (کپی از مطالب با ذکر منبع مجاز است)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وب‌سایت سریشپگم موسیقی جهان اسلام مرجع تخصصی موسیقی اسلامی، عرفانی، انسان دوستانه، صلح جویانه و نیک . . . اول از همه که این آدرس بود؛ http://islamworldmusic.rozblog.com/ بعدش شد این؛ http://www.islamic-music.com/ بعد از مدتی این؛ http://www.srishpagm.ir/ و حالا دوباره برگشتیم سر اصل‌مون :) http://islamworldmusic.rozblog.com/ آرشیو وب‌سایت سریشپگم؛ https://web.archive.org/web/20141021205021/http://www.srishpagm.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نماهنگ‌ها چگونه دوست دارید؟ (انتخاب چند گزینه ممکن است)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 2,546
  • بازدید کلی : 38,084
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ
    لوگوی وبگاه


    برای حمایت از وبگاه موسیقی جهان اسلام

     این کد را در وبلاگ یا ویسایت خود قرار دهید.

    [صلوات بر خاتم الانبیاء]

    وبلاگ-کد لوگو و بنر